Thursday, December 30, 2010

shit happen!!

semalam aku baru dapat tau member aku,akid kne tangkap.Agak terkejutla jgk dpt tau berita mcm ni,mamat ni aku knal xpnh lg nmpk yg buruk.Rupe-rupenya die kne tangkap sebab menunggang motor curi yg die sendiri xtau 2 motor curi sbb pnjm drp mmbr.



Daripada Dsara kne hantar sampai ke Sungai Petani.Aku dengar die skrg kt dlm penjara.Hari die kne tangkap sabtu lepas.Ni dengar cerita die kt dlm penjara kne belasah.mamat ni dala kering je.Kesian beb gua dengar cite ni.Member sorang da ade kt sne nk jamin tp sangkut duet plak.Sekarang xdpt kua lg dala cuti smpai ahad.Harap2 isnin ni die dapat di ikat jaminla.

Ni yang jd masalah klau bnde curi,even bkn kite beli n ade atas motor/kereta kne angkut jgk.Memang xpnhla dlm idup aku naik moto curi sbb aku xbrani.Motor salin 2 pnhla.So hati2la ye.budak yg pny motor curi 2 da ilang.So,mmbr2 hati2la ye

Kepada polis dan orang yg dlm penjara yg pukul mmbr aku ni,semoga tuhan lindungi korang.tu pon klau ko percaya tuhan tu ade la!Semoga Akid yg xbersalah akan selamat.

No comments: