Wednesday, June 29, 2011

P.S.M

BERITA

Serius ape yang aku dgr dkt buletin utama pasal dakwaan mengatakan P.S.M nk menentang Agung dgn Ideologi komunis ni kelakar.Tolongla,ini lawak tahun bile beb?Da xde bende lain ke nk takutkan rakyat?

RAKYAT

Kenapa anda risaukan dengan komunis ni?Adakah sebab anda baca drp buka teks sejarah sekolah menengah mengatakan bahawa komunis ini anti tuhan?Komunis ini suka bunuh orang?

Kalau betulla komunis ni,anti tuhan.Macam mne Shamsiah Fakeh yang belajar disekolah pondok,Rashid Maidin yg belajar Madrasah di Kampung Gunung Mesah boleh menjadi anti tuhan pada tahun yang kamera hitam putih?

AKU

Bagi aku yg terbaik,adalah untuk ambk yg baik.Aku hidup dlm dunia yg kapitalis menjadi tuhan.Its Fact.kalau tak tahu ape 2 kapitalis pegila google,ko ingt internet ni utk FB je ke?Aku takkan percaya bulat2 ape yg akan keluar drp tv/radio.Untuk aku  media propaganda ini utk membasuh minda rakyat supaya patuh patuh angguk angguk

SOLIDARITI UNTUK AKTIVIS P.S.M

No comments: