Thursday, March 25, 2010

Motor

motosikal
mestila korg tw ape bende ni.
klau xtw,mmg pelikla.
budak kecik pn tw.
ari ni aku pegi court sbb motoku yg ilang dah lme jmpe.
bicara kes ni.so,aku twla spe suspek die.bile aku tgk muke die
xde prasaan da sbb moto ilang 5//7/2008.skrg ni thn 2010.

start dari moto ilang 2,mmg org kate patah kakila.umh fmly aku
kt kaki bukit.bas mmg xmasuk kwsn umh aku.so,ape2 aktiviti
kne gne public transport xpn tebalkn muka tumpang mmbr.
time ilang aku mmg xpegi kjela mmg kne ceramah dgn bapak kesayanganku.
meleleh taik telinga mdgr.msk blaja kne stay umh bjg sbb senang nk dpt public transport.
tp nek lrt je pegi blk da rm5.nek bas murah tp tin sardinla.kolej pindah kt sri kembangan thn 2009.lg menjadi masalah utk aku.terpaksa stay hostel tp yg sucks sbb byk aym kt sne..
baik pny.china mari dude..

ari ni kes aku bicara tp chelaka sungguhla.
1 sbb aku dpt tdo kol 6lbh.start 9 pagi.
2.hakim tu da brape kali suh aku ckp aku2.(1st time msk court,xbiase)
3.bile kes smbg suspek xdtg.(lg pns ati)

aku kesian kt mak budak 2,mmg tua sesangat2nye.mak die jadi penjamin tp die xdtg.xsilap drp aku dgr nt kua waran tangkap so,duet jamin 2 leburla.bangang gile budak ni,klau da tw slh jgnla cari mslh lg.carila lawyer yg bley pkai.aku pn ape,kesian kt mak die.knela jgk kesian kt aku,saksi2 lain.cukup2la penat aku ni
p/s:aku bkn mat rempit

No comments: