Tuesday, March 23, 2010

Padang

Padang,da lama aku xlepak tempat macam ni.
last time aku pegi sne pn hujung 2 tahun yang lepas.
yup,2 tahun yang lepas.

itu pon sebab semangat nak kurangkan
lemak dalam badan.time tu balik kelas ada masa nak ke sane.
tahun lepas takde mase,abis kelas nak smpai rumah da ambk masa
lebih drp sebelum ni.dari sri kembangan.
sampai umh malas..tdo je smpaila skrg.
now berat aku da xmcm dlu.rse xsronok plak tgk bdn mcm2..

hujung 2thn lepas aku ade rajinkn diri pegi ke padang sbb nk kurus!time 2 kolej aku kt jln hang lekiu klau xsilap aku.so dktla,smpai dlm pukul 5.sempat lg layan spongebob then siap2 pegi padang.aku jogging je xde nk lari2 tp dptla buat smpai 10 round.agak hebatla time 2.smbai pusing2 bley tgk pokok2 sbb pdg 2 pnhla jd tmpt berlakon.paling best ade 1 ari 2,aku tgh jog nmpk dorg buat shotting utk lagu kanak2.agak comel la sbb dorg kne pkai kostum bunga matahari,ada jd pokok.paling best klau ade gadis2.mmg cerdas bijik mata.sronok jog sbb aku xpyh nk tgu lme2 utk tdo.memudahkan diri ini drp bgn lambat.
akan ku cbe kurangkn makan da rajinkn diri ke padang!

No comments: