Friday, April 2, 2010

Gore

ari ni mmbr2 dlm fb aku menggila.
sebab sorang menggila smue start buat benda sme.
sorang mamat ni,eizzat jahat letak pix yang amat gore.
kalau lemah semangat jgn tgkla ye.

mmg hilang nafsu.nafsu makan mmg xbley nk buat apela lepas tgk gamba yg sgt gore.kemudian keluar pulak dgn zeezam keluarkn pix lg.xsanggup aku nk letak kt dlm ni.agak menganggu emosi tgk gambar mcm ni.lepas 2 pdot plak memeriahkn keadaan dgn naik dlm status die sape letak gambar paling gore akan memenangi hadiah.aku da lupe tapi agak lumayanla.pidot bergaya menghangatkn keadaan.maka ramai lgla terjebak.aku pn try tgk website dore.at the end byk sgt tgk.aku rse xbley blah..ilang selara makan utk brape minit sbb mmg gore sgt web 2.btul2 menggila org yg bley layan bende2 cmni.xsanggup aku
nk tgk lame2.

1 comment:

zeezam said...

hahahaha. rilex lah bet :)