Monday, April 19, 2010

Sabtu ahad yang panjang part II

sampai je kt umah,penuh plak dgn gadis2.aku br ingat ta'a ade wt program mau ke broga.aku asalnye mmg xde niat pn nk pegi tp bile kne tanya2 dgn ta & mogort.aku pn wt keputusan nk join drp dok umh je..mempersembahkan daya,noyu,megna,doyon

ni geng2 terengganu n majoriti yg pegi pn terengganu.xjadi mslh pn utk aku cume aku ni xphm sgtla..hihi..ni 4 org yg gile paling gile doyon!aku sebenarnye xtw brape rmai yg pegi.skali datang lg sorg,yusri a.k.a badrul muhayat sbb sebijik cm die.terus melekat dgn name ni..aku time ni br blk gig,so cm bangang skitla..xlame lepas 2 datang may dgn zila.datang lagi anje dgn apix.aku dipakse oleh taa dgn mogort.aku rse yang aku knal budak umah aku jela..haha..
BERGERAK


sampai bwh,ta suh aku dgn epi naek kereta vios sis nola.ni pn aku br knal jgk,die bwk adik angkat die.time 2 ade 4 kereta lg 1 kereta tunggu kt kajang da.epi ade mengarut2 sbb tukang masak ni mabuk.gerak dlm 6 lbh aku rse.so,smpai sne bkebus sbb mlm 2 hujan ranyai,agak sejukla.time 2 aku tgk mmbr2 aku ade yg mcm nk kuar jln2 pn ade.
baru sampai
so,bergerak!nak sampai sne perjalanan 1.4 km tp agak memenatkan sbb agak curam so kne gune lebih tenaga.paling memenatkan untuk sampai puncak pertama sbb curam sangat2 then org plak rmai time 2.kne hati2 ske.risaula jgk sbb mlm td hujan.tkt licin,jatuh smpai bwh.da leceh.aku dgn mat klau xlarat kitorg lepak tepi tunggu energy smpai br kitorg 4low.klau x mmg pancitla,da lme xbuat aktiviti mcm ni,dok umah taw membuta je.mane xpancit klau da naik.aku rse byk sgt bende aku nk tulis tp mls plak..
haha..



korg tgk jela gambar die kitorg bersuke ria tw..

Berdiri Kiri:Apix,Apis,Adik,Sidh,Ta'a,Mat,Bet,Doyon,yus,magna.
Duduk kiri:May,Zila,Anje,Epi,Dayah,Noyu,Mogort
3 orang takde dalam gambar.

p/s:tak sangka ade jgk ade org tak taw broga kt mne.

No comments: