Sunday, April 10, 2011

Apa bende ni

Bermulalah kisah.
Few weeks ni aku menyampah pulak dengan berita kat televisyen.Ini kes video lucah yang dikatakan pelakon tersebut Anwar.Aku bukan sebelah dengan die tp aku rse menyampah sbb muka die je.Asl 18sx je die,pelik bebeno.orang lain xde ke?Aku naik bosan pulak tengok berita nsb baikla ade bahagian sukan.klau bahagian sukan jugak mcm tu.

tv ni mmg ajen penyebaran,hampir smue org percaya ape yg dorang cerita kt kita.Aku lagi seronok klau berita tu hentam kerajaan sbb br dorang nk buat kerja tp bile hentam kt negeri2 pakatan.Abis tu negeri lain ok x?lagi kelakar bile dorang tanya masalah ni da berapa tahun,ade yang macam2 tahun smue makan puluh2 tahun paling hebat sebelum merdeka tp knapa kerajaan negeri time 2 xbuat kerja?biasela,bias.

Ni musim pilihanraya Sarawak,mesti penuh berita kipas bontot kerajaan,taib ape ntah.lg menyampah.So,aku akan kurangkan tgk berita.lgpn sekarang gune aku ade internet bkn nak lyn facebook je.movie pn download je,puas ati.Buang duet je aku tgk Merong!

No comments: