Monday, April 18, 2011

Masih Dalam Mood Malas

Gua masih penat selepas pulang berbarbeque di Sepang Gold Coast.Ingat ye sepang bkn Australia.Kalau aku pg Australia xde aku pgi sabtu ptg,ahad ptg da blk.Gile ape dude!~

Da lame aku xpg sne,aku familiar dgn tmpt tu sbb awek aku mmg dok area situ,asl nk hantar je kne lalu br jmpe rumah die,mau lebih kurang 2thn aku xntar die blk sne da.Utk awek aku,maaf ye nt ade transport br ntar ye.So last saturday aku pg sne,ni smue plan orang tua dlm rumah ni.Sorang je budak rumah xpg sbb ade recording skali dgn bunkface tp bunkface postponed..haha..kesian kau sidh,dok umh main2 dgn singa kau.Plan ke sne sbb nk barbeque dan camping la.5ekor ayam tambah dgn 12pek frankfurter plus bebola ikan,bebola udang tambah lagi 2 bungkus kentang tambah dgn terung.kentang dgn terung buat bakar sbb hampir smue orang kt situ xpnh mkn kentang goreng dgn terung goreng!Siap pelik tgk kehadiran terung dgn kentang.

konon pukul 2 tp da pukul 4


So gerak petang dlm pukul 4 dgn 3 kereta otw keadaan jd kelam kabut sbb berlaku kekalutan sebagai orang yg dok blakang,aku xnk semak2 kepala sgt..haha,cm haram perangai.Mmbr sorang,Day yg bwk kereta terlajak masuk Kesas.Aku plak naik kereta Ta difollow kereta Z pn terkalut jgk tp jmpe blk kt tol sg.Besi.Day yg xpernah pergi dan ikut jln yg aku xpnh ikt die smpai dlu.Sampai2 ta terus pacak khemah kt area kitorg benti tp pk panjang.Aku pasang khemah tp bangangnye xtutup khemah.
  

Aku mmg ske main api,so mmg berjayala idupkan unggun api dgn bantuan firestarter dgn sedikit petua drp exroommate aku,khalil the wild boy!Man beranak,ap,shida,amy mandi laut malam2 buta mmg bangang skit.Aku tlg lily buat barbeque yg lain xtau time siap msk smue rajin je rapat.haha,sesi ratah meratah dgn rakus.Cm biasela,barbeque camping xde aktiviti pelik2 pn.


hebatkan 







Bgn pg,mandi tp mslh tmpt 2 xdlm pn smpai bontot pn,telo pn xbasah..haha..naik mkn then siap2 pg lebih hujung tp sepanjang perjalanan antara nmpk satu benda yg xputus2 menyakitkan mata,SAMPAH.Apa bangang manusia yg dtg utk beriadah kt pantai 2 kemudian buang smpai.Malas2 pn jgnla mls guna akal,klau da sorang buang smpai kemudian smue terikut buat last2 aku rse tmpt 2 baik buat tmpt pembuangan smpah!
Tempat da cantik tp manusia yg kt sne xcantik der.Kalau mls sgt,jgn keluar rumahla!

Aku taktau mne yg dlm




ps.Gua xde camera,hp camera ilang pulok.

No comments: