Sunday, April 10, 2011

pelik ke?

should i hate radio?
absofuckinglutely i hate radio!
Clarification:i really hate modern commercial radio,got it?

so,janganla tanya aku lagu2 baru yang keluar kt radio sbb 79.9% crap.Lagi pon apa yang aku dengar xkan keluar kt radio.Aku penah dgr kt channel radio konon2 "rentak muzik terkini" ade slot utk muzik rock.Bile aku dgr,menggigil satu badan berbuih mulut xdela macam tu tp aku skt ati sgt bile keluar lagu drp "budak lelaki baru",bodoh tol google translate.WTF?buat ape gile letak lagu macam ni klau da slot 1 jam je.

nsb baik sekarang da canggih,burn then play.download from youtube then convert!xde ape yang pelik dlm idup ni klau aku xdgr radio sedangkan tv kt umh pn aku jarang tgk.aku berterima kasih sangat2 kt invertor internet ni sbb benda ni bkn sbb sorang pny kerja.

No comments: