Thursday, May 6, 2010

its good day,kot!

yup,aku bangun pagi awal.macam biasala sebab last week buat part time.so,waktu tidur sudey ok!
its goodla,klau x,pukul 4 pn xtdo2.bangun awal2 kenala buat something so xde bosan.kalau x,aku post benda
sama mcm smlm..

pagi2 da kne pegi bank islam sbb nk bank in duet xjauh dgn tesco ampang.cakap pasal tesco ampang.aku penah masuk tempat 2 skali je sbb byk sgt pusat membeli belah kt ampang dgn area sekitar.da,malas nak mengarut lebih2.aku pegi bank islam 2 dgn basikal.yup,basikal.terima kasihla sidh sbb bg aku pnjm bskl ko.yup2,aku still xmandi lg time pegi bank..haha..

abis settle bank in,kayuh blk umah.nak mengelakkn bosan.layanla documentary.yup,aku suke documentary.
banyak juga aku layan.
  1. Racism : A History part I  
  2. The Punk Rock Movie
  3. A Headbanger's Journey


    aku xdpt abiskn docu psl racism sbb ade 4 part.semua lebih 1 jam.aku ske headbanger journey!punk rock pn saya suka juga.

    No comments: