Monday, May 3, 2010

mayday

aku ingtla 1st time aku pegi mayday tp xingtla tahun bile.time 2 aku sekolah lagi,pegi pn sebab lepak dgn mmbr2.so,tahun ni aku pegi.pegi bkn utk lepak dgn mmbr2 sahaja tp aku nk tgk golongan pekerja bangkit melawan apa yang menindas mereka.salahkah kita sebagai rakyat meluahkan rasa tidak puas hati?kita berkumpul untuk menyampaikan luahan secara aman tp polis?

rakyat menolak g.s.t sbb ia hanya memiskinkan rakyat.rakyat masih dlm kemiskinan tp kerajaan masih menekan rakyat.ada sebab aku xsuka g.s.t. bukan saja2 aku nak bantah g.s.t ni.kalau nak tau masukla link ni.lepas da baca paham2 sendiri,aku xde niat utk memaksa korang menolak g.s.t sekadar utk korang faham.anak muda baya2 aku tidak semua ambik peduli pasal perkara ni.

GASAK SAMPAI TERSUNGKUR

No comments: