Saturday, May 15, 2010

Pecah lagi!






may 14,aku pegi a series of un fortunate fridays.khalil pemalas sebab xberapa pandai nk drive,so aku la kne bwk.ade mohamad faizal dgn epi.epi buang tebiat pkai skirt.aku xkisah nk pkai skirt tp klau smart xpela.ni nymph plak aku tgk.pandangan aku disokong oleh kecik.sampai cahaya beli ape2 yg ptt utk menjahanamkn diri.

smpai noisy aku mulakan dgn acara mkn.biasela,nk mosh xbley perut kosong.pkai selipar pn leceh nk mosh.kate khalil kepada ku then br aku sedar ade free food kt dlm noisy!
membazir sial duet gua!!
1st band aku xtgk sbb tgk bsembang2 dgn mmbr kt lua.
2nd band br aku tgk sbb bosan tgk org lain dlm proses pecah.gua xbley buat ape2 sbb kekenyang.2nd band atomic death.aku ske sbb ala2 darkthrone bg aku.nt aku crita psl knape aku jth cinta dgn darkthrone.memang best,power bak kate nobeat.3rd band,skunkfix.aku ingt bley jmpe,tgk fael perform.da lme xjmpe makhluk yg dilahnati ni.last the garrison,agak menyakitkan hatila sebab asal 1 lagu je ade prob tp nk wt cmne,aku jz nk sronok.tggu jela tp skt ati,pns ati,bengang pada budak2 yg xbley blah sial.
semak gua tgk lu org!ape2 pn the garrison tetap best.kt event ni ade pameran seni jgk(ayt ni mcm utk event org kaya plak)..haha..next week klau sempat,aku nk pegi lg.

No comments: