Sunday, May 9, 2010

selfish?





klau aku cover then ko nk buat ape?xkan xpaham sendiri.xkan aku nk pegi
ckp ape yg aku cover sblum ni.penatla,bile ko kt atas ko lupe.ko xreti nk pulangkan ape yg patut.sakit hati aku ni.ko tw bseronok je.bile susah ko melepek je.semak aku tgk ko kdg2.ramai yang kenal ko tw ko ni selfish tp sebab kawan mls nk ckp ape2..ko dala hot tempered.bile orang tegur ape2 ko melenting takde nk pk betul ke ape yang orang tegur.lu jangan pandai nak kate orang je klau diri 2 pon saing2 je.yup,kadang2 aku suke bergosip tapi aku cube elakkan bende 2 jadi kt aku.aku bgosip bg aku ingt kt diri aku jangan buat bende mcm 2 sbb bley susahkan orang lain tp kau.kau pandai berkata-kata tapi lebih teruk daripada orang tu.tolongla,faham-faham sikitla kawan2 nko ni..


p.s a bit stressed up 2 pasal ayat tunggang langgang

No comments: