Monday, May 31, 2010

molly noris

who the heck is molly noris?why i wanna write about it.aku skt ati tgk group mmbr aku invited aku.grounp ni pasal molly noris,kartunis yg dikatakan buat sambutan hari melukis Muhammad(saw).bengang sebab group ni takde tujuan lgsg.

1)"desription:molly noris ialah salah seorang lagi orang kafir yang cuba untuk menjatuhkan umat ISLAM. beliau telah mengadakan beberapa kempen bagi membawa lebih ramai lagi orang untuk bersama-sama melukis wajah nabi muhammad. hal ini telah menaikkan kemarahan umat islam. mereka perlulah menghormati agama ISLAM. jika anda seorang yang benar-benar menyanyangi islam maka sebarkan kepada rakan-rakan .. mari bersama-sama kita membantah perbuatan terkutuk molly noris tersebut!!!

berdoalah kepada ALLAH SWT ,, agar umat islam akan sentiasa kukuh. AMIN YA RAABAL A" LAMIN."
sebenarnye page kt facebook 2 bkn die yg buat pn.ala,orang islam ni ade jgk yg kutuk2 kristian.xsilap aku mmbr aku yg syiah kate die ade gambar Muhammad(saw).aku xtwla die xpnh tunjuk tp die cerita byk gambar die adela.

2)wall group

ape dorang buat?join group ni then maki hamun kt wall.korang ingt dorag kisah ke?pegi jahanamla klau korang nk maki hamun.bkn mati pn dorang.

3)discussion board
5 posts only?yang join lebih drp 200.

aku bkn nk kutuk tp bgla nmpk diri 2 berilmu.xde ape2 menarik dibincangkan.setakat maki hamun.dlm discussion board tny psl perasaan.

click here for more

No comments: