Saturday, May 15, 2010

kalah lagi.

KALAH LAGI!



Seperti yang ku jangka terjadi
Tewas sekali lagi
Menambahkan luka ynag sudah ada
Seperti yang ku jangka terjadi
piala datang dan pergi
Mungkin takdir mu hidup menyendiri


Lagu ini telah diolah untuk pasukan malaysia.Semalam aku ada tengok sekejap je time 2nd match then dengar commentator cakap lee chong wey kalah dengan lin Dan.bagi aku peluang da tertutup sebab lee chong wey 2 penting.aku mls tgk sbb da sakit ati.aku penah layan piala thomas ni tp takdela fanatik.jz lyn sbb bpk aku bkk.last malaysia menang 1992,sekarang da 2010.Aku penah dengar radio time aku praktikal kat bengkel kereta.ade mamat ni call cakap lin dan ni kecut,penakut dengan lee chong wey sebab die tarik diri.now,lee chong wey da
h kalah.jgn aku dgr radio,ade org call cakap"bleyla kalahkan lee chong wey sbb die bz game tahun ni.mayb china xmsk comp sblum ni sbb nk defend thomas & uber cup.
aku harap malaysia akan menang both cup!masa malaysia menang thomas cup 1992,aku mane kisah pasal piala ni.

p.s aku siap gne wiki lg pasal piala thomas

No comments: